Підготовка до ЗНО
- Абашина І. Коли ЗНО стане діловим інструментом / І. Абашина // Управління освітою. – 2013. – № 5. – С. 8–10.
- Андрєєва О. Зовнішнє незалежне оцінювання : психол. супровід випускників гімназії та їхніх батьків / О. Андрєєва // Психолог. – 2014. – № 5. – С. 49–54.
- Бобровський М. ЗНО як індикатор рівня географічної освіти / М. Бобровський // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2014. – № 23. – С. 6–8.
- Бойко В.Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання: старі прблеми та нові перспективи / В. Бойко // Історія в рідній школі. – 2014. – № 11. – С. 33–38.
- Бойко Н. Формування системних знань на уроках літератури – запорука успішної підготовки до ЗНО / Н. Бойко // Дивослово. – 2015. – № 10. – С. 2–5.
- Гаврилюк О. Готуємося до ЗНО : завдання з укр. мови / О. Гаврилюк // Бібліотечка «Дивослова». – 2014. – № 2. – С. 2–56.
- Дем'яненко О. Технологізація оцінювання : оптимальні способи оцінювання навчальних досягнень учнів зі світової літератури в умовах підготовки до предметного ЗНО / О. Дем'яненко // Світова література. – 2014. – № 7. – С. 5–7.
- Загірняк М. Якість математичної підготовки випускників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання / М. Загірняк, В. Усатюк // Педагогіка і психологія. – 2015. – № 2. – С. 45–57.
- Карнаушенко А. Готуймося до ЗНО: курс на успішність / А. Карнаушенко // Педагогічна майстерня. – 2013. – № 5. – С. 32–38.
- Квітко В. Психологічна підготовка до ЗНО / В. Квітко // Психолог. – 2010. – № 9. – С. 13–17.
- Ковалів, І. Де живуть розумники : [про результати ЗНО 2016] / І. Ковалів // Урядовий кур’єр. – 2016. – № 157. – С. 5.
- Конкевич Ю. Реєстрація на ЗНО-2012 стартувала / Ю. Конкевич // Сім'я і дім. – 2012. – № 1. – С. 3.
- Мамчич І. Складні питання зовнішнього незалежного оцінювання: причини і шляхи подолання / І. Мамчич // Освіта і управління. – 2015. – № 2-3. – С. 45–48.
- Медведкова А. О. Вплив зовнішнього незалежного оцінювання на підвищення професійної компетентності словесника / А. О. Медведкова // Вивчаємо українську мову і літературу. – 2016. – № 33. – С. 7–9.
- Мешкова Л. Психологическая подготовка учащихся 11-х классов в ВНТ : авт. разработки занятий [по психол. подготовке к ЗНО] / Л. Мешкова // Психолог. – 2014. – № 5. – С. 41–43.
- Омельчук С. Реалізація сучасних мовознавчих тенденцій у змісті сертифікаційних робіт з української мови і літератури у форматі ЗНО-2016: нормативний аспект / С. Омельчук // Українська мова і література в школах України. – 2016. – № 7/8. – С. 3–10.
- Раков С. Оцінювання результатів ЗНО за шкалою 100-200: пошуки простих відповідей на непрості запитання / С. Раков // Управління школою. – 2013. – № 10/11/12. – С. 2–7.
- Рябчук А. Обмеження у підготовці до складання ЗНО учнями із сільської місцевості / А. Рябчук, В. Мулявка // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2015. – № 1. – С. 116–131.
- Світлична М. Дієві технології підготовки учнів до ЗНО з історії / М. Світлична // Історія та правознавство. – 2013. – № 1. – С. 5–8. – вкл.
- Святокум О. Визначення поняття «Мінімально підготовлений абітурієнт» як етап установлення порогу «склав/не склав» / О. Святокум // Педагогіка і психологія. – 2016. – № 1. – С. 25–31.
- Святокум О. ЗНО та якість шкільної історичної освіти: взаємовизначення й взаємовплив / О. Святокум // Історія в школах України. – 2010. – № 2. – С. 20–24.
- Середа Л. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. Середа // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 1. – С. 111–119.
- Сидоренко О. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Сидоренко // Шлях освіти. – 2013. – № 2. – С. 21–26.
- Таранік-Ткачук К. Програма зовнішнього незалежного оцінювання зі світової літератури 2014 року / К. Таранік-Ткачук // Всесвітня література в сучасній школі. – 2014. – № 3. – С. 3–7.
- Татаренко Н. Стрес і зовнішнє тестування : заняття для учнів 11-го кл. / Н. Татаренко // Психолог. – 2014. – № 5. – С. 44–48.
- Усик І. Моніторинг результатів зовнішнього незалежного оцінювання випускників школи як один із засобів поліпшення якості / І. Усик // Директор школи. – 2014. – № 10. – С. 11–15.
- Федець К. Ф. Проведення зовнішнього незалежного оцінювання в Україні - шлях до європейської інтеграції / К. Ф. Федець // Школа сприяння здоров’ю: розвиток міжнародних зв’язків : навч. посіб. / за ред. Р. З. Поташнюк, О. А. Мишковця ; Міжн. економіко-гуман. ун-т ім. акад. С. Дем’янчука, Гімназія №4 м. Луцька. – Луцьк, 2009. – С. 31–37.
- Фещенко Н. Участь у зовнішньому незалежному оцінюванні : як допомогти дітям підготуватися / Н. Фещенко // Психолог. – 2014. – № 5. – С. 55–57.
- Хамуляк С. Тести до ЗНО в історії України. Аналіз та рекомендації / С. Хамуляк // Історія та правознавство. – 2013. – № 1. – С. 1–4. – вкл.
- Червоняк С. Як організувати підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання (просвітницьке заняття з учнями з елементами тренінгу) / С. Червоняк // Обдарована дитина. – 2013. – № 1. – С. 35–39.
- Шкатула О. Деякі аспекти якісної підготовки до ЗНО з історії / О. Шкатула // Історія та правознавство. – 2013. – № 14/15. – С. 2–4.
- Юницька В. Розвиток хронологічних компетенцій учнів на уроках історії для підготовки до ЗНО та ДПА / В. Юницька // Історія та правознавство. – 2014. – № 6. – С. 1–8.-вкл.
- Юхно Н. Підготовка та проходження ДПА, ЗНО : психол. супровід та підтримка / Н. Юхно // Психолог. – 2014. – № 5. – С. 4–30.
Підготовлено за фондами Волинської обласної бібліотеки для юнацтва 18.04.2017 р.
Упорядник Р. П. Тимощук