Смарт-квест «Безпека в Інтернеті» від бібліотеки в Копачівській громаді

  • Друк

 

21 вересня на запрошення Комунального закладу «Копачівська публічна бібліотека» працівниці бібліотеки Діана Майко та Руслана Тимощук спільно з завідувачкою книгозбірні Валентиною Герасимяк провели квест зі школярами місцевої громади.

Квест мав на меті засвоєння дітьми в ігровій формі правил безпечної поведінки в інтернеті. Разом навчалися, адже квест вимагав від учасників засвоєння знань та правил з безпечного Інтернету, проявів ерудованості, кмітливості та навіть інтелектуальних зусиль у розгадуванні цікавих інтерактивних завдань.

Пізнавальний квест «Безпека в Інтернеті» єдиний у своєму роді, з використанням мультимедійних технологій, Google-мап і технології доповненої реальності. Ігрова форма максимально полегшила сприйняття корисної інформації.

Незважаючи на погодні умови, учні ОЗЗСО «Ліцей с. Копачівка», об’єднані у декілька команд, отримали багато драйву та емоцій. На кожній з локацій учасники знайомилися з певним правилом безпечної поведінки в інтернеті. Для того, аби отримати підказку з наступною точкою маршруту, гравці виконували різноманітні завдання.

Це вже другий квест з нашими колегами, партнерами. Перший – незвичайний урок з української літератури через мобільний додаток проведено за книгою В. Г. Рутківського «Джури козака Швайки». Інтернет-технології дають нам можливість таким чином залучати молодь до читання, до пізнання та формувати безпекову захищеність в сучасному глобальному комп’ютеризованому суспільстві.

На фінішній локації переможці та учасники отримали подарунки.

Квест лишив по собі масу нових вражень та яскравих емоцій.

PS. Проєкт «Гейміфікація: вчимось граючи» реалізується за підтримки Європейського Союзу за програмою House of Europe. Приходьте, створюйте та грайте. Адже відтепер створити гру за улюбленою книгою може кожен охочий разом з Волинською обласною бібліотекою для юнацтва.